وبلاگ

تشخصی اصالت قطعه

اگزوز چیست؟

admin
5 دیدگاه

مبنع اگزوز هم همانند دیگر قطعات خودرو دچار خرابی و اختلال می‌شود که با فهمیدن این موضوع بهتر است هر چه سریعتر اقدام به تعمیر کنید چرا که در ابتدا هزینه کمی برای شما دارد اما اگر از زمان تعمیر آن بگذرد ممکن است هزینه های سنگین تری را شامل شود.

ادامه مطلب
آخرین اخبار

بررسی مزدا وانت

admin

مزدا وانت از جمله خودرو های مخصوص حمل و نقل تولید شده توسط کمپانی مزدا ژاپن می‌باشد که در ۶ نسل مختلف ساخته شده است. نسل چهارم این خودرو توسط گروه خودرو سازی بهمن مونتاژ و در بازار عرضه شده است. در ادامه به بررسی ویژگی های ظاهری و فنی آن می‌پردازیم.

ادامه مطلب
تعمیرات خودرو

قطعات پر مصرف پژو ۲۰۰۸ کدام اند؟

admin

قطعات پر مصرف پژو ۲۰۰۸ به قطعات و یا لوازم جانبی اطلاق می شود که در طول زمان نیاز به تعویض پیدا کرده و در سلامت خودرو تاثیر گذار هستند. برای جلوگیری از به وجود آمدن هر نوع ایراد فنی در خودرو باید به موقع اقدام به تعویض این قطعات کنید.

ادامه مطلب
تشخصی اصالت قطعه

بررسی برلیانس

admin

برلیانس از جمله خودرو های چینی است که در سال ۱۳۹۴ وارد بازار های ایرانی شد و تاکنون در نسخه های سدان و هاچبک تولید شده است. این خودرو به دلیل طراحی مردن و زیبا و همچنین امکانات و مشخصات فنی مطلوب مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است و به عنوان یکی از خودرو های قیمت مناسب با ارزش خرید بالا شناخته شده است.

ادامه مطلب
تعمیرات خودرو

بررسی علت سر و صدای ماشین در دنده عقب

admin

سر و صدای ماشین در دنده عقب به دلایل مختلفی رخ می دهد که ممکن است با صدا های عجیب و غریبی به گوش برسد. در این مقاله به بررسی تمامی حالت ها پرداخته ایم که در صورت عدم بررسی به موقع ممکن است مشکلات فنی را برای خودرو و هزینه های بالا برای راننده به وجود آورد.

ادامه مطلب
موتور و پیشرانه

بررسی پورشه ماکان

admin

پورشه ماکان از محصولات کمپانی بزرگ پورشه است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ طراحی و رونمایی شد. این خودرو با توجه به امکانات فوق العاده و کیفیت بالا ساخت از جمله اتومبیل های لوکس و همچنان اسپرت در ایران محسوب می‌شود. ماکان در زبان اندونزی به معنی ببر است و ویژگی های یک ببر به خوبی در تجربه رانندگی با این خودرو حس می‌شود.

ادامه مطلب
راهنمای خرید قطعه

بررس لکسوس NX

admin

لکسوس NX از خودرو های لوکس برند لکسوس است که در سال ۲۰۱۴ رونمایی و در سال ۲۰۱۵ وارد بازار های جهانی از جمله ایران شد. این خودرو با طراحی منحصر به فرد خود در نمای داخلی و خارجی توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و به یک خودرو شاسی بلند اسپرت لوکس در میان تمامی قشر های جامعه تبدیل شود.

ادامه مطلب
آخرین اخبار

بررسی چری آریزو ۵

admin

چری آریزو ۵ از خودرو های نسل جدید کمپانی چینی چری است که در سال ۲۰۱۵ رونمایی شد و در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شده است. این خودرو به دلیل طراحی بدنه مناسب و همچنین امکانات مورد قبول به یکی از اتومبیل های محبوب در کشور تبدیل شده است.

ادامه مطلب
بررسی برند

فیلر گیری شمع

admin

فیلر گیری شمع از جمله کارهایی است که برای تنظیم دهانه شمع موتور شما استفاده می‌شود و در سلامت موتور و عملکرد درست و عملکرد درست آن تاثیر بسزایی دارد. فیلر گیری شمع با توجه به نوع خودرو، موتور، حجم سیلندر، و نوع کوئل توصیه شده و بهتر است توسط فرد متخصص انجام شود تا میزان فاصله میلی متری آن نیز محاسبه شود.

ادامه مطلب
تشخصی اصالت قطعه, دانستنی روز

بررسی تویوتا CHR

admin

تویوتا CHR از خودرو های جدید و مدرن کمپانی تویوتا است که در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ رونمایی شد و ظاهر بسیار مدرن و پیشرفته آن از دلایل موفقت این محصول در بازار خودرو جهان شد. تویوتا سی اچ آر در دو پیشرانه هیبریدی و توربو بنزینی تولید شده و هم اکنون دارای بیش از ۱۰ تیپ مختلف است که با قیمت ها و امکانات متنوع عرضه می‌شوند.

ادامه مطلب